Бухгалтерскі послуги

Загальна система оподаткування та Єдиний податок III група

У вартість послуг включено:

- Створення бази даних за підприємством в 1С 8.3;
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- Ведення первинного документообігу до 15 накладних(актів)/міс;
- Ведення кадрового обліку до 5-ти осіб;
- Нарахування заробітної плати;
- Моніторинг правильності заповнення отриманих податкових накладних;
- Реєстрація податкових накладних та розрахунків-коригувань;
- Моніторинг ліміту СЕА ПДВ;
- Аналіз ПДВ, оптимізація;
- Створення та подання фінансової, податкової та статистичної звітності за встановленими законодавством формами;
- Консультування з питань оптимізації;
- Поточні консультації;

Вартість: від 6500 грн/міс

- ЗЕД збільшує вартість на 10%;

- Вартість нарахування заробітної плати кожному наступному співробітнику складе 225 грн;

- Наявність транспорту, нерухомості, земельної ділянки – додатково 1500 грн;

ФОП, ЮО - 3 група

У вартість послуг включено:

- Створення бази даних за підприємством  в 1С8.3(при необхідності);
- Обробка первинної документації;
- Ведення кадрового обліку до 5-ти осіб(при необхідності);
- Нарахування заробітної плати(при необхідності);
- Створення та подання фінансової, податкової та статистичної звітності за встановленими законодавством формами;
- Поточні консультації;

Вартість: від 4500 грн/міс

ФОП - 2 група

У вартість послуг включено:

- Створення бази даних за підприємством  в 1С8.3(при необхідності);
- Обробка первинної документації;
- Ведення кадрового обліку до 5-ти осіб(при необхідності);
- Нарахування заробітної плати(при необхідності);
- Створення та подання фінансової, податкової та статистичної звітності за встановленими законодавством формами;
- Поточні консультації;

Вартість: від 3000 грн/міс

У вартість послуг включено:

-   Розрахунок та підготовка відомостей по нарахуванню/виплаті заробітної плати;
-   Підготовка платіжних доручень для перерахування необхідних податків із заробітної плати;
-   Підготовка та подання об'єднаної звітності.

Вартість послуги: 225 грн/міс за одного співробітника

У вартість послуг включено:

- Складання та підготовка штатного розпису відповідності до змін розміру  мінімальної заробітної плати та кількості штатних одиниць;
- Підготовка наказів про прийняття співробітників на роботу;
- Підготовка та подання Повідомлення в ДПС про прийняття співробітників на  роботу;
- Підготовка наказів про звільнення найманих працівників;

Вартість послуги: 225 грн/міс за одного співробітника

- Погодження актів звірок з контрагентами (300 грн);
- Підготовка листів контрагентам на повернення коштів або заміну призначення – платежу (250 грн);
- Інвентаризація первинних документів (вартість в залежності від обсягу);
- Письмова відповідь-консультація (600 грн);
- Підготовка та подання звітності, разова або на постійній основі (від 550 грн);
- Допомога у розблокуванні зупинених податкових накладних та розрахунків - коригування (від 500 грн);

Загальна система оподаткування та Єдиний податок III група                   

У вартість послуг включено:

- Створення бази даних за підприємством в 1С 8.3;

- Ведення бухгалтерського та податкового обліку;

- Ведення первинного документообігу до 15 накладних(актів)/міс;

- Ведення кадрового обліку до 5-ти осіб;

- Нарахування заробітної плати;

- Створення та подання фінансової, податкової та статистичної звітності за встановленими законодавством формами;

- Контроль сплати податків;

- Консультування з питань оптимізації;

- Поточні консультації;

Вартість: від 4500 грн/міс

- ЗЕД збільшує вартість на 10%;

- Вартість нарахування заробітної плати кожному наступному співробітнику складе 225 грн;

- Наявність транспорту, нерухомості, земельної ділянки – додатково 1500 грн;

Розблокування податкових накладних

 - Допомога у розблокуванні зупинених податкових накладних та розрахунків - коригування;

 - Консультування щодо переліку документів для початку процедури відновлення реєстрації

   зупинених ПН чи РК;

 - Підготовка пакету документів для відновлення реєстрації зупинених ПН чи РК;

 - Складання (подання) Пояснення для відновлення реєстрації зупинених ПН та РК;

 - Складання (подання) Скарги на відхилене Пояснення;

 - Підготовка (подання) Таблиці даних платника ПДВ;

 - Юридичний супровід при необхідності;

 - Виведення з статусу ризикового платника ПДВ;

 

 Вартість: від 500 грн

Розблокування податкових накладних

 - Допомога у розблокуванні зупинених податкових накладних та розрахунків - коригування;

 - Консультування щодо переліку документів для початку процедури відновлення реєстрації

   зупинених ПН чи РК;

 - Підготовка пакету документів для відновлення реєстрації зупинених ПН чи РК;

 - Складання (подання) Пояснення для відновлення реєстрації зупинених ПН та РК;

 - Складання (подання) Скарги на відхилене Пояснення;

 - Підготовка (подання) Таблиці даних платника ПДВ;

 - Юридичний супровід при необхідності;

 - Виведення з статусу ризикового платника ПДВ;

 

 Вартість: від 500 грн

Загальна система оподаткування та Єдиний податок III група                   

У вартість послуг включено:

- Створення бази даних за підприємством в 1С 8.3;

- Ведення бухгалтерського та податкового обліку;

- Ведення первинного документообігу до 15 накладних(актів)/міс;

- Ведення кадрового обліку до 5-ти осіб;

- Нарахування заробітної плати;

- Створення та подання фінансової, податкової та статистичної звітності за встановленими законодавством формами;

- Контроль сплати податків;

- Консультування з питань оптимізації;

- Поточні консультації;

Вартість: 4500 грн/міс

 - ЗЕД збільшує вартість на 10%;

 - Вартість нарахування заробітної плати кожному наступному співробітнику складе 225 грн;

 - Наявність транспорту, нерухомості, земельної ділянки – додатково 1500 грн;

Загальна система оподаткування та Єдиний податок III група

У вартість послуг включено:

- Створення бази даних за підприємством в 1С 8.3;
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- Ведення первинного документообігу до 15 накладних(актів)/міс;
- Ведення кадрового обліку до 5-ти осіб;
- Нарахування заробітної плати;
- Моніторинг правильності заповнення отриманих податкових накладних;
- Реєстрація податкових накладних та розрахунків-коригувань;
- Моніторинг ліміту СЕА ПДВ;
- Аналіз ПДВ, оптимізація;
- Створення та подання фінансової, податкової та статистичної звітності за встановленими законодавством формами;
- Консультування з питань оптимізації;
- Поточні консультації;

Вартість: 6500 грн/міс

 - ЗЕД збільшує вартість на 10%;

 - Вартість нарахування заробітної плати кожному наступному співробітнику складе 225 грн;

 - Наявність транспорту, нерухомості, земельної ділянки – додатково 1500 грн;

ФОП, ЮО - III група

У вартість послуг включено:

- Створення бази даних за підприємством  в 1С8.3(при необхідності);
- Обробка первинної документації;
- Ведення кадрового обліку до 5-ти осіб(при необхідності);
- Нарахування заробітної плати(при необхідності);
- Створення та подання фінансової, податкової та статистичної звітності за встановленими законодавством формами;
- Поточні консультації;

Вартість: 4500 грн/міс

ФОП - II група

У вартість послуг включено:

- Створення бази даних за підприємством  в 1С8.3(при необхідності);
- Обробка первинної документації;
- Ведення кадрового обліку до 5-ти осіб(при необхідності);
- Нарахування заробітної плати(при необхідності);
- Створення та подання фінансової, податкової та статистичної звітності за встановленими законодавством формами;
- Поточні консультації;

Вартість: 3000 грн/міс

У вартість послуг включено:

-   Розрахунок та підготовка відомостей по нарахуванню/виплаті заробітної плати;
-   Підготовка платіжних доручень для перерахування необхідних податків із заробітної плати;
-  Підготовка та подання об'єднаної звітності;

Вартість послуги: 225 грн/міс за одного співробітника

У вартість послуг включено:

- Складання та підготовка штатного розпису відповідності до змін розміру  мінімальної заробітної плати та кількості штатних одиниць;
- Підготовка наказів про прийняття співробітників на роботу;
- Підготовка та подання Повідомлення в ДПС про прийняття співробітників на  роботу;
- Підготовка наказів про звільнення найманих працівників;

Вартість послуги: 225 грн/міс за одного співробітника

- Погодження актів звірок з контрагентами (300 грн);
- Підготовка листів контрагентам на повернення коштів або заміну призначення – платежу (250 грн);
- Інвентаризація первинних документів (вартість в залежності від обсягу);
- Письмова відповідь-консультація (600 грн);
- Підготовка та подання звітності, разова або на постійній основі (від 550 грн);
- Допомога у розблокуванні зупинених податкових накладних та розрахунків - коригування (від 500 грн);